woensdag 18 april 2012

De Wijze Eik Mariakerke: onze eerste dag!


Woensdag 18 april 2012
We zijn deze ochtend goed aangekomen te Gent in de jeugdherberg “De Draecke”.
Om 9u30 vertrokken we naar het STAM-museum waar we een rondleiding kregen. Daarna lunchten we in onze jeugdherberg. In de namiddag maakten we een minitoer in Gent. Nu maken we ons klaar om te gaan eten in een pizzeria en een boottochtje op de Gentse wateren.

Hallo
Vandaag was het echt super.
We zijn naar het Stam-museum geweest.
Dat is een museum waar dat je dingen kan zien
uit het verleden van Gent.
Daarna heeft een gids ons door Gent geleid.
We hebben opdrachten moeten doen.
Als we de opdrachten juist hadden beantwoord dan kregen wij een kaartje.
Vanavond gaan we naar de pizzeria en daarna de bootjes.

Groetjes van ons!


Foto's van vandaag vind je in het album hieronder:
De Wijze Eik Mariakerke

12 opmerkingen:

bieke zei

hallo hier met de mama van femke laureyssens vindt het enorm leuk om te zien . Maar ik heb wel het ZONNETJE bestelt.

Sara De Visscher zei

Leuk dat we jullie dagverslagje al kunnen lezen. Nog veel plezier! Groetjes, Sara (mama van Emma - 4B)

Ruth Dufromont zei

Hallo iedereen, leuke dag gehad dus en hopelijk heeft de pizza gesmaakt. Niemand in het water gevallen? Ben al benieuwd naar het verslag van vandaag. Groetjes, Ruth (mama van Jibbe).

Recep zei

Hallo allemaal, hier de papa van Ensar. Leuk om jullie verslagje te lezen en jullie foto te zien. Groetjes, Recep

Ruth Dufromont zei

shallo hoe gaat het? hopelijk gaat het goed.
groetjes, auke (zusje van jibbe)

Otto zei

Hallo iedereen.

Ik kan eigenlijk nog niet typen maar wil wel zeggen dat ik jaloers ben op de leuke uitstap die Jibbe met zijn vrienden maakt. Ik verlang al tot ik zo groot ben dat ik zelf die mooie stad kan ontdekken.......OTTO

Anoniem zei

Leuke foto tof dat jullie het zo goed stellen! groetjes nathalie (mama Defne)

Anoniem zei

Hallo iedereen leuk dat we jullie foto's kunnen zien :) groetjes zus Eda.

Anoniem zei

Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad en dat de pizza smaakte, groetjes mama en papa van Eda

bieke zei

Hallo allemaal zal wel een leuke dag geweest zijn en de pizza zal ook wel gesmaakt hebben zijn zeer leuke foto s.Maar jullie zien er echt braaf uit als monik.En thuis missen wij ons kwebbeltje femke ik wens jullie morgen nog een fijne dag.nog vele bereknuffels aan allemaal en een zachte nacht en droom zacht mama van femke lauryssens

Lydie Decorte zei

Hallo iedereen, zo te zien reeds mooie uitstapjes gedaan, veel plezier op de fuif vanavond en morgen nog een mooie dag in het gravensteen. groetjes oma Lydie (oma van Jibbe)

Anoniem zei

Amaai... ik wou dat ik erbij was. Het lijkt mij daar een gezellige sfeer. Dikke duim aan de juffen voor de goede zorgen. Papa van Jana Van Impe