donderdag 5 juni 2014

Het spoor Tielt tweede dag



Victor: Het is superleuk op stadsklassen.
Jarne: Ik vond de bowling super cool!
Niels: De pudding was overheerlijk.
Timerlan: Bij de rechter was het leuk.
Jenssen: Het STAM was heel mooi en interessant.
Chadia: Ik vond het interessant in het gerechtsgebouw.
Ronna: Ik vond het tof in het theater.
Joppe: De chips zijn heerlijk.
Sina: Alles was heel tof.
Magomed: Ik vond het bowlen leuk.
Adama: Ik vond de pizza verrukkelijk!
Laurence: Ik vond de bowling superleuk.
An-Sofie: Ik vond het lekkere pizza.
Viola: Ik vond het gerechtsgebouw heel interessant.
Denisa: Ik vond het bowlen heel leuk.
Gabriel: De pizza was lekker!
Xander: De spaghetti was lekker.
Julie: De kamers waren zeer rustgevend.
Shari: Ik vond de rechtbank leuk.
Eija: Ik vond de mini-tour heel interessant.
Astrid: De quiz was leuk.
Gauthier: Het was heel leuk om een rechtszaak bij te wonen.
Britt: Het eten op de veggiedag was superlekker.
Esther: De stapelbedden zijn supercool.
Mathieu: Het bowlen was leuk omdat ik winnaar was.
Dafina: Het theater was leuk.
Donjeta: Het bowen was superleuk.
Anisa: Ik vond het bowlen en theater leuk.
Hendrik: Ik vond het bezoek aan de kathedraal heel leuk.
Donart: Ik vond het zeer leuk en interessant in het gerechtsgebouw.
Ahmad: Ik vind het Gravensteen een interessant gebouw.
Liana: Ik vond de bowling het leukst!
Jasna: Ik vond de bowling super leuk!
Katoo: Ik vond de assisenzaak het interessantst.
Sarah: ALLES is leuk!
Selien: De bowling was leuk.
Jacob: Het bezoek aan de rechtszaal was tof.

 Foto's van vandaag vind je hieronder:


Geen opmerkingen: