maandag 10 mei 2010

Basisschool Sint-Jozef Tielt: de eerste dag!


Hoy,
Vandaag was superleuk.
We zijn de dag begonnen met een minitour dan een picknick en we hadden de dag dan afgesloten met een multiculturele wandeling. Momenteel hebben we ongeveer 15304 stappen gestapt.
Morgen hebben we nog meer te vertellen.

Eline (Kusje, Kusje)

Hey,
Dag super benieuwde ouders, geen zorgen geen paniek.
Onze dag was mega kei tof, we leven hier ons echt uit.
Ik voel me echt thuis tussen de meesters en de juffen hier!
We nemen elke dag een weetje mee in onze gedachten over de geschiedenis van Gent.
Ik kan niet wachten tot morgen. Direct spring ik in mijn kleren en weg zijn we allz ik laat jullie achter en ik droom alvast verder…

KKKUUSSSS
Hasiye

Hi,
We hebben vandaag supere dingen gedaan.
In de minitour zijn we de Sint-Baafskathedraal gaan bezoeken en hebben de kopie van het lamgods gezien waar 2 stukken van gestolen zijn en hebben een schat gevonden… chocolademunten!
De picknick aten we in het Gravensteen op.
In de moskee hebben we tekeningen van henna op onze handen, en dronken speciale thee.
In de minitour waren er leuke turkse,chinese winkels enz..
En we kregen KROEPOEK! En de turkse pizza was heerlijk!

Groetjes Margot

De Volgende personen liggen te samen in een kamer:
Kamer 110: Tiffany, Phebe, Eline, Melina
Kamer 109: Jessica, Sarah, Margot, Hasiye, Melanie
Kamer 101: Ayrton, Devlin, Ruben, Maxim
Kamer 102: Karsten, Robbe, Thibeau, D Thibault, N Jochen
Kamer 103: Sorino, Tom, Emiel V, Emile W
Kamer 104: Renaat, Ward, Colin, Tibo S
Kamer 105: Alexandre, Lukas, Tim, Emiel S
Kamer 106: Directeur, Meester Gert-Jan
Kamer 107: Celine, Jade,Blerta, Karolina
Kamer 108: Juf Lieselot, Juf Lies, Juf Ilse

Hieronder vind je enkele foto's van vandaag:
Basisschool Sint-Jozef Tielt

7 opmerkingen:

Meester Thomas zei

Beste leerlingen van 5L en 6L, leerkrachten, en directeur

Ik zie dat jullie je daar goed amuseren! Hopelijk wat geluk met het weer? Zo'n toffe dag achter de rug?! Ik ben wel wat jaloers!

Veel plezier nog!

Groetjes, meester Thomas.

Unknown zei

Dag,
ik zit samen met mama te kijken naar de blog. Wat ziet het er leuk uit.
Mama zegt "O stofkes, jammer dat ik niet mee kon..."
Emile onthou waar dat is hé die stoffenwinkels ;-))
broer , juffen en directeur geniet ervan.
Marie Withoeck en mama.

Anoniem zei

Dag allemaal,
Als we de leuke activiteiten lezen en zien, hebben we meteen zin om onze koffers te pakken en richting Gent te reizen.
Veel plezier daar! Geniet nog van jullie laatste dag morgen!

Groeten, juf Liesbeth

Anoniem zei

hallo
het ziet er daar zeer plezant en lekker uit?hopelijk is er morgen een beetje beter weer opkomst maar met al die lachende gezichtjes te zien is het blijkbaar in Gent mooi weer.
vele groetjes v/u Aarsele

Anoniem zei

Hallo iedereen,
Blij te zien en te lezen dat jullie het daar goed stellen,het ziet er in ieder geval héél leuk en lekker uit!
Ik ben ook al fan van jullie mooie henna tekeningen, hopelijk niet teveel allergische reacties :-)
Geniet nog van jullie laatste avond samen en maak er morgen nog een keileuke dag van!
Vele lieve groetjes en een dikke kus voor onzen Thibeau Du Bois XXX

Anoniem zei

Hallo allemaal,

Zo te zien hebben jullie gister veel "wijze" activiteiten gedaan! Hoop dat het vandaag even leuk was, dat zullen we straks wel zien bij de nieuwe foto's. Voor de hele stadsklasbende: nog veel leute en plezier vanavond en morgen!!! Vele groeten en merci, Margot, voor het leuke kaartje en je verslag op de blog!

Anoniem zei

op stadsklas was het de max sjiek, echt waar. Ik heb daar veel plezier gemaakt en hoop dat andere kinderen die dat ook gaan doen, dat ze dat ook super leuk gaan vinden


stadsklassen Gent de max leuk

van jade