dinsdag 11 mei 2010

Basisschool Sint-Jozef Tielt: de tweede dag!


Ook al regende het , wij waren het zonnetje in huis.
Van Tiffany

Het bowlen is heel leuk!
Van Jade

Het is heel leuk bowlen al heb ik toch geen punten.
Van Tom

We houden de fun er in.
Van Jessica

Het beroepenhuis was heel leerrijk.
Van Ward

Het is hier echt heel leuk.
Van Thibeau

Ik heb mij al heel goed geamuseerd.
Van Robbe

Het was leuk in het beroepenhuis.
Van Sarah

Het was beire sjeik in het beroepenhuis. Ik heb beire veel sjeike dingen gedaan. Het was echt beire.
Van Tim

Het was super plezant vandaag. Vooral het bowlen. Het is echt smitn.
Van Colin

Het was hier kei-tof . Ik heb goed geslapen.
Van Emiel Verstraete

Het was heel leuk in het beroepenhuis. Het bowlen was ook heel tof ook al smeet ik de hele tijd in de goot.
Van Devlin

Het bowlen is heel leuk. Het was eerst moeilijk maar het begint te verbeteren.
Van Sorino

Dag mama en papa
De tweede dag was heel leuk. We hebben ons goed geamuseerd.
Van Karsten

In de bowling is het super tof.
Van Emile W

Mama leg de zakdoekjes maar al aan de kant want de lieve juffen zorgen goed voor mij.
Tibo S

Nieuwe foto's van vandaag vind je in het album hieronder.
Basisschool Sint-Jozef Tielt

2 opmerkingen:

Unknown zei

Na het bekijken vd foto's en lezen van reacties vinden jullie het daar blijkbaar dik OK,jullie zullen het waarschijnlijk spijtig vinden als je terug naar huis moet komen(grapje!!),allez amuseer jullie daar maar nog goed!
Groetjes aan allen.

Vanrobaeys Hans

Alexander zei

Het was heel erg leuk dat bowlen , maar ik had mijn best niet gedaan dus behaalde ik maar liefst 26 punten, en ik vond het leuk dat pokeren in de Café in onze vrijetijd ik had eerste keer heel erg veel geld gewonnen en de tweede ronde heb ik all - in gedaan en verloor alles ( blunder ) maar ja zo gaan die dingen , pffff ik vond het heel leuk dat stadsklassen ,

lang leven de stadsklassen !!

Alexander F . Proffvoetballer van Club.