woensdag 9 mei 2012

Het Spoor Tielt: onze eerste dag!

Hier alle reacties van onze leerlingen:

Nathan: Ik vond het heel leuk wat we met Trash Beatz gedaan hebben.
Thibo S.: In het STAM kon je met legoblokjes verder bouwen aan één van de drie torens van Gent.
Jordy: Het was heel leuk in het STAM-museum. We leerden veel bij over de geschiedenis van Gent.
Klaas: Het was super bij Trash Beatz.
Jarno: Het was super in het STAM!

Valentine: Het is hier bère chill!
Arjeta: Hier in Gent is het heel interessant! Ik slaap met Arta en Valentine en dat vind ik supertof!
Marie W.: Trash Beatz was super leuk maar wel héél luid!4
Sérine: Ik vond het STAM Gent super tof!
Dina: Ik vond het STAM super tof!
Kelsy: Het is hier tof en een leuke jeugdherberg!
Elise: Het STAM museum was super mooi en we hebben veel bijgeleerd over het verleden van Gent.
Marie V.: Ik kijk uit naar de bowling en om pizza te eten...
Olivia: Trash Beatz was super cool want je kon gek doen!
Judyana: Gent is echt wel héél interessant!
Axelle: Tot nu toe valt het weer heel goed mee.
Sielke: Ik vond Trash Beatz heel leuk omdat je eens kon experimenteren met afval.
Cassey: Ik vind het hier supertof in Gent!
Iebe: Het STAM is heel leuk!
Arta: Het was leuk om met de tram te reizen!
Benoit: Ik vond Trash Beatz tof!
Aaron: Ik vind het hier superzot!
Robin: Ik vond Trash Beatz supertof omdat we met afval mochten bezig zijn.
Colin: Het is hier supertof! Het STAM was cool.
Alp: We hebben de beste lol die je kan beleven.
Alexander: Ik vond het heel tof met dat afval en om door het STAM te wandelen.
Barthé: Ik verveel me geen moment in Gent!
Thibault D.: Ik vind het heel tof in Gent.
Matisse: Het is hier heel tof en de kamers zijn heel ruim.
Jitse: Het STAM was heel leuk en interessant.
Daijiro: Het is hier de max!
Kamil: Gent is supertof!
Dylan: Het was een supervoormiddag!


Foto's van vandaag vind je terug op onderstaande link:
http://www.kbo-tielt.be/hetspoor/

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi !
Zo te lezen is iedereen daar zich aan het amuseren.
Valentine, het is hier stil zonder jou....
Geniet morgen nog van jullie laatste dag, en mis de trein op het juiste spoor niet ... ;-))

Bart en mama

Anoniem zei

Ja , inderdaad het is hier zo stil zonder onze 2e madam!
Dat is wennen , en wij kijken hier al rijkhalzend uit naar morgenavond
Maar , zo te zien is dat daar wel niet mis , en misschien hebben wij voor deze zomer wel een gids die ons blindelings door Gent zal loodsen !!
Tot morgen Lily...