donderdag 10 mei 2012

Het spoor tielt: onze tweede dag!

Marie W.: Het toneelspelen was superleuk!
Benoit: Ik vond het gerechtsgebouw supertof omdat we een zaak mochten mee volgen.
Aaron: Ik vond het toneelstuk heel leuk.
Jitse: Het gerechtsgebouw is superleuk!
Alexander: Ik vond het toneel heel tof!
Elise: Het gerechtsgebouw bezoeken was superleuk!
Olivia: Het bowlen was supertof want de baan was in fluo.
Judyana: Het schilderen was superleuk!
Colin: Ik vond het gerechtsgebouw en het MSK supertof!
Cassey: Ik vond het interessant in het gerechtsgebouw!
Axelle: Leuk om het gerechtsgebouw te bezoeken!
Sérine: Ik vond het LARF SUUUUUUUUUUUUUUUUper!
Thibo S.: Het gerechtsgebouw was supercool met de rechtszaal.
Nathan: Ik vond het gerechtsgebouw heel leuk!
Alp: Het is heel leuk met kinderen van 5L in de kamer.
Dylan: Het zijn superkamers!
Daijiro: Het dansen en de quiz waren keitof.
Kelsy: Het dansen was zeer tof!
Kamil: Gent is superleuk!
Iebe: Het theater spelen was leuk.
Kelsy: Het theater spelen was super!
Marie V.: Het MSK en het atelier was tof!
Arjeta: In het LARF was het supertof en het MSK had mooie schilderijen.
Arta: Het dansen met meester Scott was cool.
Valentine: Jammer dat het morgen reeds gedaan is.
Barthé: Het is hier zotjes!
Tbibault D.: Het theater was leuk!
Klaas: Het theater was héél tof!
Jarno: Ik vond het een super dag!
Dina: Het theater was tof!
Jordy: Dansen was leuk!
Matisse: Bowlen was leuk!
Robin: Tof!



Foto's van vandaag vind je terug op onderstaande link:
http://www.kbo-tielt.be/hetspoor/

Geen opmerkingen: