woensdag 30 september 2009

De laatste dag van de Vuurtoren


Dag iedereen,

Rond 7u moesten we opstaan want we moesten onze kamers opruimen.
Na het ontbijt vertrokken we naar de studio's van de studentenradio URGent.
We werden in twee groepen verdeeld en na een uurtje oefenen mochten we een uitzending maken.
Het was megawijs!!!!!!
Het broodje met soep in het studentenrestaurant smaakte fantastisch.
Nadat we ons wat ontspanden in een speeltuintje gingen we naar het Huis van Alijn voor een rondleiding
in het museum.We leerden veel bij over de voorwerpen uit de 20ste eeuw.
Daarna gingen we moe maar voldaan naar huis terug.
Het was een prachtige driedaagse!!!!!!!!!!!

de lln Van het 6de lj uit de Vuurtoren

Foto's vind je in het album hieronder:

De Vuurtoren - Drongen

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Ben net op "Stadsklasse" geweest en heb 3 tips voor jou:

1. ga direct gaan slapen, en babbel niet te veel. zo ben je
's morgens uitgerust en goed gezind
2. Laat je kamer proper achter!;)
3.Als je een activiteit niet leuk vindt, maak er dan iets leuks van!

Inne zei

Algemeen vond ik de stadsklasse:super, mega, tof!!!!!!
vooral de avondactiviteiten waren "De max" b.v. in "De fabriek", de bowling, kano varen.
Alleen "Het huis van Alijn" en de Moskee vond ik iets minder. Het was mooi maar te veel uitleg.
Al de rest was top!!! vooraaaaaal... DE RADIOZENDER

familie Verdonck zei

Leen : Ik vond de stadsklassen superleuk, vooral de bowling, de fabriek en het huis Van Alijn!
De kamers waren heel mooi met stapelbedden en het eten was heel lekker. Soms was het programma veel te druk, en in de moskee was het niet zo leuk omdat ik er niet veel van kon verstaan.De gids van het Gravensteen was mega leuk en heel interessant. Ik vond het ook leuk in de abdij, vooral met die monnikskledij, een hele mooie tuin met veel fruitbomen onder andere kiwiboom en druivenranken.

Tom zei

Het was super tof op stadsklas!

Vooral in 't fabriekske, bowlen, kano, radio maken!

Maar sommige rondleidingen werden na een tijdje toch wel een beetje saai...

Maar in het geheel is het een aanrader!

antje zei

ik vond het super wijs maar iets te veel rondleidingen maar het kanovaren en gaan sporten bowlingen was allemaal de max zeker de radio spijtig dat het n,iet echt op de radio is gekomen ik raad het elke school aan zeker doen

louise zei

de stadsklas was super megatof !
het leukste vond ik kanovaren, radio-uitzendingen maken en bowlingen !
Maar wat ik er teveel aan vond, waren de rondleidingen.
Voor de rest was het heel leuk !!!!

Unknown zei

het was heel tof.
de bowling,het kano varen...
ook het eten was lekker.
allom,het was super tof.

Eline zei

Ik vond de stadsklassen heel leuk maar vermoeiend. We hadden een toffe gids die boeiend kon vertellen. De klimmuur, het kanovaren en de bowling waren megawijs!!!!!!!!!!

CĂ©line zei

Het was echt mega wijs!!!
Hetprogramma was lekker druk, zodat we 's avonds direct in slaap vielen.De rondleidengen waren wel interessant, maar iets te veel naar mijn goesting.De avondactiviteiten: SUPERMEGA ONWIJS COOL!!! (en nee, ik overdrijf niet)Wat ik het minst leuk vond? Naar huis gaan...