vrijdag 23 september 2011

De Wegwijzer Wakken: onze laatste dag


Hallo iedereen,

Hier nog wat nieuws over onze laatste dag. Deze ochtend was iedereen heel enthousiast opgestaan. De koffers pakken, was wel weer wat moeilijker. We vonden nog wat kledingsstukken van Yorge, Anthonie, Andrez en Ward. Na het pakken van de koffers, namen we een stevig ontbijt. Daarna trokken we met de tram naar het STAM. Daar stond Fernand ons op te wachten. We mochten er ‘samples’ maken en experimenteren met zijn mengbord. Ook ging we aan de slag als rappers. We maakten de mooiste stadsrap. Axelle, Obe, Maxim, Diequito en Karen had een gevoel voor ritme en vonden het superleuk! Na dit leuke atelier gingen we naar het studentenrestaurant. We kregen er een lekker broodje en overheerlijke soep! Chiara , Arthur en Sarah vonden het heerlijk! Na de lunch vertrokken we naar het MSK (= Museum voor Schone Kunsten). We bekeken prachtige schilderijen en mochten ons in het knutselatelier uitleven. Yara, Thyssa, Elise, Lars en Hamza maakten prachtige werkjes!
Toen het 4 uur was, kwamen enkele ouders ons ophalen. We blikken terug op een geslaagde stadsklas met memorabele momenten. Het was vréééé wijssssss!

Groetjes!



Foto's van vandaag vind je in het album hieronder:
Wakken 2011

12 opmerkingen:

Nathalie zei

Dag Axelleke en heel de compagnie.
Héwel, dat ziet er daar echt héél leuk uit. Jullie proeven daar letterlijk en figuurlijk van allerlei activiteiten.
Amai, met wat voor verhalen zal jij allemaal thuiskomen, wij zitten al te popelen ...
En proficiat voor de organistie en begeleiding. Het doet deugd als ouder om te zien hoe je kind educatief gestuurd en begeleid wordt op een zo aangename manier.
Profiteer nog van jullie laatste nazomerse dag en tot straks ...

obe zei

Het was bère tof, echt waar, het kanovaren was super tof!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en we bleven lang op. We konden niet slapen.

andrez zei

Ja het was super tof en het kanovaren was het leukst. Obe deed elke dag grappig .EN IK WIL DAAR NOG EEUWEN BLIJVEN ;)

Anoniem zei

Hallo het was superleuk.Anthonie was aan het slaapwandelen.Obe is gek.

obe zei

Jou de bowling was super tof,salu (jou).

yara zei

hallo,ik ben yara en stadsklassen was super tof ik wil het nog een keer doen bedankt aan alle juffen en meester marc

Maxim zei

Stadsklassen was super tof, de bowling was ook super,samen met het kanovaren.
De pizza was super lekker!!!!!!!!!!!

hamza zei

Hallo,ik ben hamza, stadsklassen was de max,en zeker de bowling.Ik wil het zeker nog eens doen.

lars zei

Hallo,ik ben Lars ik was op stadsklassen bij jullie en het kanovaren bij Urbain was super tof !!!!!!! Het bowlen was ook heel tof het was super leuk bij jullie ik kom zeker nog eens terug .

diequito zei

het was kei tof!!! het bowlen,kanovaren,TURKSE PIZZA!!!oke 1stukje was wel pikant maar zo pikant ook nie snacht's was hhet ook cool en ik sloeg Artur geslagen als hij iets zei

axelle zei

Hallo, ik ben Axelle en ik vond het superleuk op stadsklassen. Ik vind het jammer dat het al voorbij is. Ik wou dat ik nog een keertje kon gaan.En ik vond de pizza ook heel lekker en de bouwling ook.
groetjes Axelle

Maxim zei

Hallo ik ben Maxim ik wil daar voor altijd blijven,ik kon niet goed slapen want Obe deet heel de tijd grappig