donderdag 26 maart 2009

Dag 2: de leerlingen aan het woord


Hallo iedereen,

Wij amuseren ons hier reuze! Deze ochtend moesten we al vroeg uit de veren.
Om half 10 vertrok onze groep naar het museum van schone kunsten.
Wij hebbben daar een Jezus gezien die heel gespierd en cool was.
Dan moesten we de buitenkant van het museum gaan bekijken en daarna ... zelf aan de slag.
Deze namiddag zijn we naar grafitti gaan kijken. Wat ik minder mooi vond was de handtekening(tag)die je overal op de muur vindt.
De mooie dingen op de muur vond ik de Masterpieces. Een verfrissende boottocht op de Gentse kanalen sloot onze leuke dag af.

Ik kijk al uit naar morgen!!!!!!!!!!!!!!!
Laurens

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wist je dat...

* Shaun soms stinkvoeten heeft
* Giovanni een roze boxershort met hartjes heeft
* de leerkrachten niet veel geslapen hebben
* een handtekening een tag is
* de kamer van Orijan kussengevecht hebben gehouden
* Frederik in een plas heeft gestampt en zijn kousen nat waren
* Francis een slaapkopje is
* Jochen een rode pyjama heeft
* Jurgen, Killian en Gregory straf hebben
* Silke ziek was en niet meekon
* Gianni snurkt en Laurens niet kon slapen
* Charlotte roept in haar slaap
* mevrouw Vanaudenaerde en mevrouw Kerkhof lang zitten te babbelen
* mevrouw Vanaudenaerde ook wel mevrouw Van Ouderdom heet
* dat dit de wist-je-datjes waren.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gedichtje

't Was vandaag reuzefijn
'k Was weer blij om er bij te zijn
We hebben vandaag gevaren
We zullen het ons nooit meer beklagen!

Raisa & Chayenne

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Dag mama's en papa's

Alles ok daar?
Hier is het super!
Ziehier onze top tien:

1. Gravensteen
2. graffitiwandeling
3. boottocht
4. ontspanning in de kamer
5. foto's nemen voor ons project
6. wandelen
7. even de supermarkt binnengaan
8. belevenissen met gekke leerkrachten
9. museum voor schone kunsten
10. plagen van elkaar

Groetjes,

Kevin & Kevin

Meer foto's van vandaag kan je vinden in het album in het bericht van gisteren.

2 opmerkingen:

demarest p zei

hallo kevin d en kevin m en de hele klas en jufs en meester
hoe gaat het daar in Gent
jammer van het weer
maak er nog een fije laatste dag van groeten
ma en pa van kevin demarest

Veerle Vanaudenaerde zei

Zaterdag 28 maart 2009
Na 12 uur slapen werd ik deze morgen wakker en wat was het stil ... Geen juf: "ik vind mijn kousen niet, wanneer mogen we eten, Xavier spuit teveel deo, mag ik de haardroger, wil je mijn haar in de gel zetten ..." en toch mis ik het al!!!! Het waren drie fantastische dagen met heel toffe leerlingen en super collega's!
Alles was opnieuw tot in de puntjes geregeld door Frederik! MERCI Fredje!
En aan alle leerlingen van 1B: Ik kijk al uit naar onze volgende uitstap!

28 maart 2009 15:11